PF#7 Gräsänder



Kan tyckas vara väldigt tråkiga fåglar att fotografera men inte alltid, när det är sol ute så skiftar hanarna färger på huvudet, det kan vara allt från blått,grönt,lila till gulaktigt.

Första bilden är en hane som har fullfart framåt, förmodligen för han ville hålla avståndet ifrån mig och medan han smet iväg så smög jag mig på den andra som var en hona som låg och sov.
19
Anna

sv: tusen tack! :D

Julia Hellerstedt

sv; Det tycker jag absolut att du ska göra, jag tycker att det är värt det för många ger väldigt bra konstruktiv kritik :)

Ellinore

Hallå där :)!

Riktigt snygga bilder,har du fotat länge? :)

Ellinore

Okej,man kan inte riktigt tro det.Man kan tro fler år,du var riktigt duktig :)

Ellinore

Ja,så sant så!Det gäller att ligga i :). Men det låter bra,så då fotar du rätt mycket ändå :)? Vad är det för kamera du använder dig av :)?

Ellinore

Okej,jag har också en Canon 1000D :)! Du har ju en tips som en kategori,går du mycket efter din Canon 7D?Isåfall är det samma med Canon 1000D då också? :)

Ellinore

Det är mest där här "M" som jag undrar mer om :).Och även de här när man ska fota när det är lite mörkare ute :)? Har du några tips på ett ungefär bara vad jag ska tänka på när jag fotar med "M" och hur jag ska få bra bilder i mörker :)?

Julia Hellerstedt

sv; Det hoppas jag, säg till då! Ja, men får ju vad man ger eller vad man ska säga ;)

MALINS FOTOBLOGG ♥

gillar första bilden! :)

MALINS FOTOBLOGG ♥

svar: som jag tycker då .)

Ellinore

Okej,men tack ändå :D!

Vilken inställningen brukar du själv använda dig utav? :)

MALINS FOTOBLOGG ♥

svar: ah :)

Ellinore

Okej,men dom blir riktigt snygga!Älskar den första :)!

Adine

Inga fåglar är tråkiga att fotografera :D

Svar: Tack för kommentaren och din åsikt :)

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Åh awesome att du vill vara med i Veckans Blogg :) Då blir lilla jag glader :D

Allt är bra med dig hoppas jag?

Kramizar Evve!

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Ja det tycker jag med :D Härligt du :)

Bara fint med mig :D

Kramizar Evve!

Sarah Carlsten

Godmorgon! ;) Vad händer idag?! :D

Madde

vilka härliga bilder, du har verkligen fått dem skarpa och söta på bilderna:)

becca

svar: tackar :) !

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar