Close up filter +17



Jag kom och tänka på en sak för några dagar sen och det är att jag har ju några close up filter liggandes som jag nästan aldrig använder men jag ska börja använda filtrena mer nu och jag kom också på att man kan sätta ihop alla filter också så det blev +17.

Jag trodde först att det bara skulle bli suddigt eftersom det är svårt att hitta fokus med bara +10 men det var nästan likadant, så det blev helt okej. Det är ju inte som ett makroobjektiv men sen kostar det inte några tusenlappar heller.
6
Hannah

Sv: tack :D

ellinor sjöberg

Vad kostade ditt close up 17 ? Vart köpte du det? :D

ellinor sjöberg.

sv, svin tufft och smart du är :D bilderna gav ett bra resultat. de där close up paketet har jag också tittat på. men vet inte till viket objektiv jag ska ha de till (a) :)

Anton Berg-Flemström

sköna Bilder!

Matilda

fin blogg där! :) tjusiga bilder! kika in min blogg också och kommentera. kram!

Johanna Edén

Jättefin blogg och underbara bilder!!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar