En liten höstfilm



Eftersom tillgången till internet har varit väldigt dålig för mig så har det blivit att jag har redigerat en massa bilder i Photoshop iställen och även video i Premier, så här är en lite höstfilm som jag gjorde för ett par dagar sedan. :)
10
Sophie

Yes skit kul:) följa varandra via bloglovin? Det är kul att följa andra fotobloggar :)

sophie

följer dig med nu :)

Thess ~ min konstblogg

Tack så mycket! :)

Jag gillar dina foton! Riktigt duktig!

julia

tack du!:D

Ayan

Å, så himla vackert!!

Jonna Erlandsson

Sådär! Nu har jag valt ut lite finalister i min tävling så in och kolla om det blev du, det var inte lätt eftersom alla bilder var otroligt bra denna gång!



Om du inte gick vidare, var inte ledsen för jag kommer komma med flera tävlingar i framtiden :) Du kan även rösta på den bild du tycker ska vinna!



http://joonnas.beldo.se/entry/23015

ViktoriaJohansson♡

så lite så :)

allt bra idag?

ViktoriaJohansson♡

skönt :D

allt är bra här med :D

Andreas Höglund

Grymt bra film. Imponerad blev jag när jag kollade :)

swanin

Riktigt bar film du hade gjort :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar