Hur du gör time lapse



Så ja, nu har jag försökt göra en video "hur man gör time lapse" och jag har märkt att det är inte kul att försöka filma med ljud när man nu mera bor 10 meter från järnvägen haha.

Btw - jag vet visst är min skrivbordsbild nice ;) haha.
7
Anonym

Ja, jag gillade din skrivbordbild :D Snyggt !

Julia

Vore jätte kul om du ville vara med i min fototävling på bloggen: http://juliaaj.blogg.se/2011/october/fototavling.html#comment



Kram! :D

Julia

sv; Okej, vad kul! :)

Linnea

Vart har du hittat den skrivbordsbilden ;)?

mie

sv: Tack :)

gueog

Din dialekt! O_O Jag har hört nån prata så förut, men jag kunde inte placera ut vars man pratar så... Nu vet jag. Kalmar. Tack ^^

Nanna

Hej!



Det var jag som önskade en tutorial på time-lapse, så tack så hemskt mycket! Har bytt blogg sedan dess men kikade ändå in i den gamla och hittade din kommentar, så det var ju tur att jag kikade ;)



Vad roligt med tutorial. Den gav mig dock inte så mycket då jag saknar en så maffig kamera som du har, hehe.



Stort grattis till ett år med bloggen förresten!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar