PF#2 Nötväcka


Dessa bilder tog jag faktiskt för några dagar sedan men jag har fotograferat nötväckor förr men jag tyckte att jag kom lite nämre dem den här gången. Jag har gått igenom lite bilder i arkivet idag med för att se om det fanns några fågelbilder som jag kunde använda till den här kategorin och jag märkte att så många fågelarter har jag inte fotograferat ännu, så det ska bli kul att fortsätta leta vidare.

Något som jag bara måste fotografera nån dag är rovfåglar men det är inte så lätt, då de är ganska skygga och oftas är vid platser där jag inte brukar vara.
1
Amanda Landegren [Foto]

Vilket objektiv använder du när du fotar fåglar?

Har du något speciellt man ska tänka på när man fotar fåglar?



Fina bilder iaf!



Kram Amanda

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar