Simonpixel fyller 1 år!



Det har nu gått ett helt år sen jag skrev mitt första inlägg på den här bloggen.

Jag har själv svårt att tro på det, tiden går verkligen väldigt fort när man har kul och när jag började bloggen så trodde jag aldrig att jag skulle få över 40 prenumeranter och över 3000 läsare i månaden, och jag som var tveksam till att börja blogga, nu ångrar jag mig inte. =)

Jag känner att jag har lärt mig en hel del nya saker inom fotografering det här "bloggåret" och det är helt på grund av er läsare, med alla kommentarer och inspirerande bloggar, så ett stort tack till alla er som har varit med på min expedition är ni beredda på nästa?

Eftersom det är lite speciell dag idag så hade jag tänkt  inviga en nu idé som jag har haft och gått runt och tänkt på. Jag har tänkt skapa en kategori här på bloggen som heter "Projekt fågel" och tanken är som gammal hederlig fågelskådning, försöka se så många fågelarter som möjligt men jag hade tänk ta det till en nivå till, det vill säga fotografera så många fågelarter som möjligt. Vad tycker ni om den idén, något som kan vara roligt?
4
nathalie basurto

låter som en bra ide =)

när du fotar fåglar vilket objektiv andvänder du då??

art by Lisa Lans

Grattis!

klara

sv; Tack!

Grattis i efterskott! Ser att du har samma kamera som jag, nice :)

Anton Berg-Flemström

Grymma Bilder! :) Är du nöjd med din 7d? Hare!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar