Alla bilder blir bra med 50mm



Det kanske bara är som jag tycker men som de här bilderna ovan, kanske ganska ointressanta egentligen men med f1,8 så blir det verkligen en helt annan känsla. Kan inte säga annat än att jag verkligen tycker om 50mm.

Fick hem ett brev igår från "Rekryteringsmyndigheten" där jag var tvungen att skriva i lite uppgifter och skicka iväg. Det är väl första gången som man inte behöver mönstra men som sagt plikten är "vilande" så införs den inom två år så blir det att mönstar i alla fall.
10
moa :)

Shit vad bra du är på at fota !:) fin blogg btw :) Följ mig via bloglovin? Gör de samma med dig isåfall!



Ha en asbradaag!



Kram♥

JOsefineAh

Underbara bilder! Tummen upp!

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :)

alinas foto

sv: tusen tack :D jätte fin blogg!

Swanin

Dina bilder är alltid så himla bra :D

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

det är toppen!

Vad hittar du på idag då :)

moa:D

sv: så lite så, är själv intresserad av att fota, men har nästan aldrig lagt ut mina bilder på bloggen, kanske ska börja göra de snart ;-)!

Sofia - Uddevallas största modeblogg!

åkte till min moder idag och har hjälpt henne lite här hemma :)

Anneli - A'la Foto

Jag tycker precis tvärtom...eller ja....inte kanske tvärtom men jag tycker inte om 50 i brännvidd! Gillar inte det formatet alls och trivs inte alls med min 50 1,4. Det är endast för bländaren jag har den men använder den minimalt! Är ditt 50 precis nyinköpt?

Anneli - A'la Foto

Nej det är ju sant! När jag inte hade fullformat gillade jag 50 så det klart...jag vet ju inte heller vad du har för kamera men i fullformat gillar jag inte alls formatet! :O)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar