Blåsigt på Öland



Jag och Henrik åkte till Öland "Haga park" för ett tag sen och nu förstod man varför det så ofta är vindsurfare där haha förstod man väl innan med men det blåste verkligen mycket, kan man kanske inte tro när man kollar på den första bilden men där har jag gömt mig bakom hög vass.

På andra bilden syns det mer tydligare hur mycket som det egentligen blåste. :)
5
Amanda Landegren

sv: Tack! Ja, det är nu nu löven börjar bli riktigt fina!

Kanske går en runda till idag, när det är lite ljusare ute :)



Kram Amanda



btw, bara radera den andra kommentaren, skulle klicka på radera å så blev det enter ist :)

ntherese

hej, söker en frivillig designare till min inte än publicerade golfblogg,

skulle vara helt underbart om du vill! hör av dig.

/ förlåt om jag störde!

ntherese

Emelie

Sv : Okej tack för tipset :)

ntherese

okej vad synd, tack ändå!:)

Mathilda

Hej! Finalisterna på bloggen är nu uppe, tävlingen där man kunde vinna ett grymt stativ. Blev det du? Gå in och kolla ;)



Om det inte blev du, vill jag tacka för att du var med och hoppas att du kan vara med och tävla någon annan gång!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar