Det finns alltid lite värme kvar



Nu känns det verkligen som höst på morgonen när man åker iväg till skolan så är det kallt och man får ta på sig ganska mycket kläder medan när man slutar vid tre så blir det varmt igen. Får väl hoppas att vintern inte kommer allt för snabbt.

Just nu sitter jag och försöker komma på några idéer om vilka slags motiv jag ska ha i min Hdr-time lapse som jag har tänkt göra nu under höstterminen i Multimedia B, tänkt mig lite solnedgång och kanske stadsdelar i Kalmar men är det någon som har ett annat bra förslag kanske?
5
KAROOFOTO -

snygga bilder :)



svar: tack så mycket :D

Swanin

Riktigt fina bilder som alltid.

Här i Malmö är det redan höst och kallt

Ellinor

Otroligt snygg bild :) gillar ljuset!

sandra

fina bilder! jag gillar hösten, gör inte du? :)

emelie [foto]

Gillar ljuset i den översta bilden!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar