Kollage



Jag som många andra har beställt bilder från Fuji i a6 format och jag kände att det är lite tråkigt att sätt in bilderna i någon pärm som man senare aldrig kommer att öppna så jag tänkte varför inte göra kollage av bilderna.

Än så länge så har jag bara gjort ett litet kollage med stående bilder 3x3 jag ska även göra en 4x5 och en 8x7 som kommer att bli ganska stor (135cm bred & 80cm hög) så frågan är vad man ska använda för att sätta upp kollagen sen. Det lilla som jag redan har gjort satte jag upp med klet för det ska ändå sitta på en dörr men vad ska man använda till de andra kollagen som ska sitta på tapet? någon som har ett bra förslag?
5
sandra - foto

Utrolig kul blogg :D

hanna ♡

tack så mycket du! :D

Anna

Festfixar'n :)

Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :)) Okeej, ND-filter är bra att ha

swanin

Jag tycker att du ska sätta upp den på väggen

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar