Mina bidrag till fotosidan



Nu kan man skicka in bidrag till fotosidan.se för att eventuellt hamna på omslaget eller i tidningen. Det är fyra olika teman - svartvitt, naket, fjäll och färg/form. Man kan skicka in sina bidrag fram till den 22 September och man får skicka in max 3 bilder inom varje kategori.

Jag valde att skicka in de här tre bilderna i kategorin svartvitt. Jag tror inte att jag kommer att få vara med i tidningen men det blir ju desto större chans om man skickar in några bidrag än om man inte gör det.


Så vad tycker ni om bilderna, nån som har konstruktiv kritik?
5
Swanin

Jag tycker att de bilderna är jätte fina och jag hoppas att du vinner :D

matilda

vad kul! Och sjukt hur bra du är på att fota, jag lovar att andra bilden kommer med, den är sjukligt vacker!

jessiica

snygg blogg (:

p h o t o g r a p h y b y siri

tack så mycket! :) och desamma verkligen :D

Ninna

MYCKET VACKRA BILDER.

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar