Näckrosor



Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8

Jag blev lite förvånad igår när jag skulle mata guldfiskarna så ser jag en näckros under bladen och jag trodde först att den var av plast eftersom det kändes lite sent att näckrosor skulle blomma nu, men så gick jag till den andra dammen som vi har på framsidan och där hade det också kommit en.
11
Anonym

Fina bilder :)

sazz

Va med och tävla i "veckans blogg" och du har chans att vinna en länkning plus ett annat fint pris :). Lycka till

Emma Marie ;)

Kjempefine bilder du har tatt :)

Håper du skjønner hva jeg skriver,kommer fra norge

rebecca

riktigt fina bilder! :)

julia [fotoblogg]

så duktig du är på att fota!:)

Amanda Landegren

sv: Tack så mycket!

Fina näckrosor du har fotat :)



Kram Amanda

Rebecka

Tycker du tar jättefina bilder! :)



KRAM

Rebecka

Sv:

Varsågod :)

Hoppas du får en toppen dag!

Rebecca - VINN SMYCKE I MIN BLOGG

SV: Tack ska du ha! Jag har använt bländare 1,8 :)

Nate

Ovanligt med rosa näckrosor. Vackert!

Swanin

Å vilken vacker näckros :) :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar