PS CS5 - soldater & krigare



På kvällarna när man har det bara för tråkigt så måste jag sysselsätta mig med något så det blev tills slut den här bilden med inspiration från : "Jr eric - soldater och krigare".

Får se in det blir nått time lapse test idag, ska tydligen ta han om en massa hundar nu också, haha så det kan gå.
7
LORISSA LOVEBOMB

sv: okej :) Härligt! Vad händer i helgen?

LORISSA LOVEBOMB

sv: vad ballt det låter, själv är jag helt handikappad inom digitalbild :)



Ikväll blir det nog mer filmmys tror jag. Något tips på bra filmer? Inga skräckisar!

ronja

var gärna med i dagens blogg hos mig! här; http://thewayulove.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-lordag-1.html#comment kram! :)

angelica; photo&FASHION ♥

varsågod!:D

LORISSA LOVEBOMB

Tack, för tipset med, jag har aldrig sett dem faktiskt :D Fast five har många tipsat om, så kanske den skulle kunna vara något. Händer imorgon då?

LORISSA LOVEBOMB

Jag har städdag... skjut mig! Men det måste ju göras trots allt :P

Frida

Snygg bild!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar