Små blåklockor

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8
11
Therezé!

SV ; Jorå haft det bra fast jag har haft lite feber bara :)

Swanin

Vad söta blommor

Louise

vilken fin blogg du har! hoppas du har haft en bra dag :-)

Pablo Nutti

Fina foton du tar!

LORISSA LOVEBOMB

sv; okej, jag har bärbar dator och digital systemkamera. Bra början i alla fall ^^

Louise

sv: tack:-) har du haft en bra dag?

Louise

sv: okej , jo min dag har varit bra :-)

LORISSA LOVEBOMB

Min kamera är en Nikon D3100VR. Jag är ännu inte så duktig på inställningarna, men övar varje dag :) Men ibland fuskar jag och har på auto istället ^^

Louise

Goodmorgon! hoppas du får en bra dag !

sv:ja :-D

Rebecca Rehn { F O T O }

Jättefina bilder!

Linda Sjölund (foto)

sv: tack så jättemycket :) snällt av dig!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar