Speedy i naturligt ljus



När jag höll på att packa upp flyttsakerna i mitt rum så fick jag se Speedy sitta vid fönstret och kolla ut. Då märkte jag hur bra ljus det var i mitt rum och den dagen var det väldigt disigt ute så det kan nog bero lite på det.

Jag ville övexopenara bilderna lite men nu känner jag att det kanske blev lite väl och jag fotograferade just denna gången i JPG-formatet så det går inte att ändra så bra nu i efterhand.
5
aina [fotoblogg]

Jättefina bilder! :)

Ellinor Sjöberg

Fina bilder :)!



sv; Ja, verkligen! Och tack tack så hjärtligt! :D

Lea

Fan vilka fina porträtt!

Sen fick du ju tag på stans snyggaste modell ;)

evelina

fina bilder! :]

Swanin

Vad söt hund :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar