Utan nätverk



Imorgon kommer jag att vara utan nätverk och det kommer tyvärr ta 2-5 veckor innan jag får mitt nya men så länge kan jag inte låta mina kära läsare vänta på att jag ska uppdatera bloggen så jag kommer förmodligen att försöka fixa ett tillfälligt nätverk "mobilt bredband" men om jag inte har uppdater på några dagar så vet ni vad det beror på.

Hoppas ni har det bra så länge så hörs vi förhoppningsvis snart igen! :)
7
ViktoriaJohansson©

varsågod :)

allt bra med dig? :)

Best of music

Tja!

Gillar du musik? Gammalt som nytt? Olika Genres?

Ja? Då tycker jag att du borde kolla in min blogg som endast handlar om musik. Där lägger jag upp allt från låtar till konserter och tävlingar om musik. Om du ändå kollar in min blogg kan du väl skriva en rolig kommentar, kanske ett tips på en låt, vad du tycker om bloggen, Förbättringar?

Om du gillar min blogg så får du gärna följa den via bloglovin så följer jag din också om du vill!

Du får ha det så jättebra!

//Best of music

daniella:)

Cool blogg! Allt bra?:)

ERICA PETTERSSON [ FOTOBLOGG ]

härlig blogg!



Du kanske känner igen mig från smilingerica.blogg.se eller så är jag helt okänd. Jag heter i allafall erica och är 16 år gammal jag driver smilingerica.blogg.se och nu har jag gjort en ny blogg med namnet ericasblog.blogg.se du får jätte gärna kika in där kanske det är en blogg för dig?



vill jätte gärna göra bloglovin byten med dig, så säg till när du lägger till mig så lägger jag till dig.



/ erica ericasblog.blogg.se



gillar headern! :D

Friidaa

Hej!

Nu är vinnarna av veckans blogg presenterade!

Var du en av vinnarna? Gå in och kolla det nu!

Och imorgon kommer en ny omgång upp, missa inte det!

Ha det bra!

Kram Friidaa

undefined

Nu är dagens blogg utsedd! Kika in och se om det var du som vann, är även en ny tävling uppe i samma inlägg som du kan anmäla dig på nytt i! KRAM



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

elfina

veckans blogg utsedd, kom o kolla på resultatet. Jag tror du kommer LE

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar