Dagens fotografering



Idag var jag ute väldigt länge trots att det inte var särskilt varmt väder men när man väl hittar något kul att fotografera så tänker man inte så mycket på vädret. Det var andra gången idag som jag såg en Knipa men idag var det första gången jag kom såpass nära som jag gjorde idag, men det är tålamod som gäller, 30 minuters väntan per meter ungefär haha.

Jag skulle egentligen inte lägga upp de här bilderna eftersom de är nummer 36 på fågelkategorin, men jag har sparat ännu bättre bilder till den kategorin hehe.
7
Evve-En helt vanlig knasig tjej!

Awesome att du är med i Veckans Blogg, me önskar dig good luck:D

Kramizar Evve!

OLIVIA

Sv: Tack så mycket. Jag har ingen aning om vad det är för blommor, fotade bilderna förra året i augusti då jag var i Kalmar. :)

Maria

Fin fina bilder!

ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

sv; Yesbox! Detta är ju tydligen "påsk veckan". Så vi i Jönköpingslän har denna veckan :) Det var en bomässa jag var på (:



För övrigt måste jag bara säga att den där fågeln hade sjukt läskiga ögon! :o

Freja

Fin blogg! :)

erika

Vilka fina bilder! Men vilka skrämmande ögon den har! :O

Anonym

så vad görs?

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar