En ekorres middag



Jag var ute en sväng igår med kameran och telet d.v.s "Sigma 150-500mm" och hörde något som prasslade på marken i träsket, först så trodde jag att det var en fågel men det var den här ekorren som hade fångat dagens lunch.

Den satt där ett bra tag så jag fick lite tid på mig att knäppa några bilder och jag försökte hitta alla möjliga vinklar för att undvika alla grenarna men det var inte särskilt lätt, det här blev det bästa.
7
erika

Åh vilken tur du har som får se många djur. :) Haha jag vet inte hur många gånger jag väntat och för att inte tala om hur länge, men ändå inte sett nått.. Har du nått hemligt knep? xD

Malin Westman

Sv; kommer inte ihåg vad den heter, men i samma vas så var det körsbärs kvistar :)

Moa

Mitt objektiv är 18-105 :) Vet inte riktigt vad diametern är.

erika

Tja, jag får väl bara vänta längre och ha ännu mer tålamod! Haha :D

Victorias fotovärld

Väldigt fina! Jag tycker att ekorrar är så söta!!

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jätte bra fångat!!! Sällsynt med!

Swanin

Gud vad söt

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar