En kväll i April



Nu när jag läste rubriken igen så låter det ju som en skum roman eller något liknade haha. Bilderna är dock inte tagna idag för ja 1. solen har inte gått ner ännu och 2. jag fick sån sjukt obekväm nackspärr igår som tydligen vägra ge sig, så man har inte riktigt någon lust att göra någoting alls. Får ta och plugga lite istället.

Det är väldigt vad jag har börjat exprimentera med bilderna numera, bryter mot lite regler här och där och har inte brytt mig om alla de störande element som finns i bilderna utan jag provade bara att knäppa och behöll bilderna för att se vad ni tyckte om dem.
4
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

vackra bilder, vilken himmel! :)



- oj ursäkta übersent svar! Men jag tycker kvalitén på objektivmuggen verkar riktigt bra. Jag har använt den flera gånger och inte märkt något negativt. Däremot har jag inte testat vända den upp och ner om jag har dryck i. Eller du kanske menade utan dryck? haha jo då funkar det! :P

erika

När man bryter mot regler och behåller bilderna för känslan, då är man en riktig fotograf! :D Riktigt fina bilder! :)

Nicole [ Foto & vardag ]

Fina bilder! Vilket objektiv?

Anna MV Faye

Jättefina bilder!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar