I'm not like everybody else



Rubriken kom bara till helt random för jag satt och lyssnade på The Kinks med låten "i'm not like everybody else" den är riktigt bra faktiskt och den var med i en film som jag kanske kommer skriva om senare ikväll eller alternativt imorgon.

Vad händer annars då? Nja inte mycket faktiskt, lovet börjar närma sig sitt slut och jag pluggar för det mesta nu när det är så tråkigt väder som ni ser på bilderna är det mycket grått och trist. Men nu ska jag nog in i Adobe Premiere Pro och redigera lite film som omväxling.
10
TIDSTJUVEN

Oj, har ni haft påsklov hela veckan? Så fuskigt. :) Vi var bara lediga på fredag-måndag.



sv: Det har du rätt i. :) Man kanske borde ta och leta fram ett par 3D-brillor. Jag tror det borde finnas ett par från det ljuva 90-talet här i någon gömma. :D

Mathilda - PHOTOGRAPHS

sv: Det tackar jag för! :D

Härliga bilder förresten.

Nina

Så bra fotograf du är!

anjelica

svar: så lite så! haha ja det var den verkligen! :D

hoppas du får en bra helg!

Louise - Fotoblogg

Tack! :)

Madeleine

svar; tack så mycket! :)

pillan

tackar :D

ElinStrååt

Tack så mycket! Vilka härliga bilder det här var :)

FOTOGRABBEN

Gillar bilderna!

Nina | FOTO

Är det så? Skumt..



Måste följa din blogg, sjukt mycket fina bilder!! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar