Katten med mördarblicken



Igår gick jag ut en sväng precis innan solen gick ner men hittade tyvärr inget bra ställe att fota solnedgången men istället träffade jag på den här lilla kissen. Visst ser den söt och oskyldig ut, men det var den inte haha.

Vem påstår att det inte finns farliga djur i Sverige? Den här var väldigt skygg först men efter att jag hade kommit fram till den och stod cirka 20 meter ifrån så satte jag mig på huk för att försöka få en bild men då kom den emot mig och började kela, som katter gör, inga problem hittills.

Fast den här kissen visste nog inte riktigt vart gränsen för lek och allvar gick med tanke på hur mycket den försökte riva mig och när jag skulle gå där ifrån ville den bara fortsätta. Får se om jag träffar på den igen i skogen. :)
8
Moa

Justdet!, det är det:)

Malin Sundin

söt kisse!

Lisa

hej!

allt bra?

kram

Hanna

sv: Tack snälla ! :D

Victorias fotovärld

Vilken fin kissemiss!

Saga

coola bilder!

LINDA - [fotoblogg]

Haha vilken sötnos! Fina bilder!

Linnéa

Vilken vacker katt! Jättefina bilder :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar