Märkliga djur



Nu under lovet har jag ju kunnat studera på kvällar och nätter istället för på dagen så jag har ju fotograferat lite mer än vanligt de här dagarna och jag har hittat lite märkliga saker hos mina motiv.

Bild 1. Självklart så måste ju även ekorrar dricka vatten som alla andra men den här gör det ju på ett väldigt spektakulärt sätt måste jag ju säga. Den bilden är för övrigt tagen idag faktiskt.

Bild 2. Jag har alltid vetat att Stare är prickiga men det var inte förräns några dagar sedan som jag zoomade in på den här bilden i Photoshop och såg att prickarna är ju hjärtformade. Den här fågeln kan ta det lugnt på alla hjärtans dag alltså.

Bild 3 & 4. Dessa två bilder tycker kanske ni inte är så märkliga men jag har aldrig sett så kallade "trädfåglar" alltså hackspettar och varianter av dem vara nere på marken.
15
Jessica Bjelk

SV; Tack så mycket! :) Dina var ju otroligt fina! Bra jobbat!

Zinja ☆

Sööt ekorre!

Cornelia

Vad härlig första bilden var! Kika gärna in på min nystartade fotoblogg för fina naturbilder :)

Anonym

Du har verkligen stämningsfulla bilder. Tycker om att bläddra igenom bloggen.

Håller du bara på med att catch the moment =>när du ser något intressant så fotar du.

Eller planerar du iförväg och väntar på det tills du får fotot.



De jag måste säga är att de är härligt att scrolla genom din blogg

Cocoon

Vilka fina bilder! Speciellt bilden med ekorren, den var verkligen häftig :)

anjelica

riktigt bra bilder tar du! och shit så söt ekorren va! haha

elfina

menar du att det är du som fotat ekorren?

Felicia Andreasson - Foto

Så fina bilder!

Pia

Helt otroligt fina bilder! Speciellt bilden på ekorren fastnade jag för, den är verkligen speciell :)

Anneli - A'la Foto

Hackspettar är ju lite ovanliga men Nötväckan är väldigt vanlig. I alla fall i denna del av landet! Men jag älskar din korrebild!! SÅ ljuvlig! Grattis till ett ögonblick väl värt att fånga!!

Anneli - A'la Foto

Det har du rätt i...läste för snabbt! :O))

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Bild nr är ju väldigt rolig att se och bra fångat!

De andra är med fina.



Sv: tack så hjärtligt.

elfina

älskar ekorrbilden, sjukt vackert

Elisabeth

Underbara bilder :) Älskar själv att fotografera men de enda djur jag lyckats fånga på bild är husdjur ;)

Mizca

Jag måste säga att du är en jävel på att fotografera.. Skitläckra bilder.

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar