Night Time Photography



Ja, frågan är om man ska ut inatt igen men jag har ju bara två nattscener kvar i mitt Multimedia B-projekt sen är det rimliga tider på dygnet som gäller. Fast idag är det inte stjärnor som på bilden. Det gjorde jag förra gången, nu är det lite trafik som jag hade tänkt ha med i min time lapse. Hoppas det blir bra har inte testat det innan.
7
Anna-Maria

Så fint! Verkligen häftigt med stjärnorna och trädet i kontrast sådär. :)

Victorias fotovärld

Härlig bild! Jag tycker att det är lite trixigt att få till en bra stjärnhimmel på bild.



Jag har läst lite allt möjligt på universitet/högskola. Jag är inne på mitt sjätte år, så jag har hunnit med en del. Tills största delen har jag pluggat turismvetenskap och företagsekonomi, men därutöver har det blivit roliga kurser i exempel fotografi, digital bildbehandling, grafisk design med mera. Borde du testa på! :)

Victorias fotovärld

Sv: Vad kul, det borde du satsa på!

Victorias fotovärld

Haha, ja då vet man ju aldrig. Men det är bara att prova att söka, så får du se hur det går. Dock kan man vara lite skeptisk till att gå ett helt nytt program då det alltid brukar dyka upp problem med kursplaner och upplägg, som de inte har upptäckt i förväg. Då får ni vara försökskaniner! Men det kanske är ett jättebra program :)

alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket! :)

Erika

Sv:

Jag fick min i julklapp så jag vet inte vart den är köpt.. Locket på min är väl inte de bästa, det lossnar lätt för de inte går att skruva på :) Men tror dom som finns på kaffebrus.com är bra :)

mwiklund - fotoblogg

Jättefint kort! Dock tycker jag du borde redigera bort grenen i högra hörnet ;)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar