Strong colors



Nu är det inte så roliga färger ute. Det är mest grått och allmänt tråkigt väder, hoppas det blir bättre till helgen men den chansen är ju minimal.

Började dagen bra idag asså, försov mig och sedan så visade sig att den enda lektionen jag hade så skulle vi se film och gissa vilken, yesbox den jag nämde för några dagar sedan "Falling down".
7
Nicole Kronqvist

sv: okey :)



Vad händer i helgen då? :)

Nicole Kronqvist

sv: Jaha okey kul! :)

Jag ska nog vara med min vän och så ska vi åka in till stan och träffa lite folk & såå :)



vad är det för fototräff då? ;)

Nicole Kronqvist

sv: Jaha okey, låååter kul! :)

Anna - Foto

Gillar den andra bilden :)

Felicia Andreasson - Foto

Härliga bilder!

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Vackert, riktigt vackert.

Filipha

den andra bilden är fantastisk! :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar