Vårfåglar



Snacka/skriva går ju att göra att man skulle ha tagit en massa fågelbilder och det har jag gjort men ser ju nu att jag inte har lagt upp så mycket bilder på bloggen. Det måste jag ju göra så ni inte tror att jag sitter och hittar på haha, skämt och sidor.

Staren på första bilden har liknade dräkt som de vanliga gräsänderna, de blir väldigt vackert när de står i solen och på andra bilden har vi de ovanliga Stjärtmesarna, men jag tycker de är väldigt vanliga numera. De har förmodligen tänkt stanna här ett tag till. Kommer nog upp fler bilder så småningom.
10
Amanda Landegren [Foto]

sv: Tack så mycket!

Vilka fina fågelbilder!



Kram Amanda! :)

Alma

Riktigt fina bilder! :)

Johanna Edén

Otroligt fina bilder måste jag säga!! :)

EVELINA - art & photos

sv; tack så mycket :) sjukt söta fåglar :'D

erika

Åh vad fina bilder! :D

Lisa - Smilinggirls!ッ

riktigt bra bilder!

Fotograf Annie

Vilka fina fåglar. :)



Svar: Ja det är riktigt fint i Norrköping. :) Tack :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Himla fina bilder.

Har du möjligtvis lust för ett bloglovinbyte? :)

Anna - Foto

Attans, vad snygga exponeringar :D

Rebecca

Den första bilden var riktigt snygg!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar