Växtligheter



Skärpan med "Tamron 90mm 2.8 macro" objektivet är oslagbart! Sen så blev det ju vald till årets bästa objektiv 2009 av flera olika företag och tidningar.

Nu börjar mitt lov med, så gött! Det är ju många som har lov denna vecka men ni missar ju långfredagen så jag fick den på köpet hehe och nu så ska jag vara hemma själv i tre dagar med "gamlingarna" alltså de tre älsta hundarna som vi har, så vi ska nog partaja, eller kanske inte.
6
isabel

sv: tack så mycket ! :)

i ♥ p h o t o - Tilda

Åh vilken fin blogg du har!

Hoppas du haft en härligt skärtorsdag idag! :)



Kramis i ♥ p h o t o

Erika

Hade ju en 550D innan, men eftersom den krånglade hela tiden så hade dom bytt ut den till den nyare modellen 600D :) Men om 1-2 år kommer jag nog satsa på fullformat :)

Erika

Sv:

Ja då blir de 5D mark III! Ja de är väl de som är skillnaden, och lite småsaker bara men inget som rör bildernas kvalité och så.. Ja jag såg den nya :o Förstod inte riktigt varför dom gjort den, men har inte läst så mycket om den än :)

Erika

Sv:

Ja det är väl det :)

Anonym

Verkligen härlig skärpa i 90mm! :)

Ha en trevlig påsk också! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar