Alix i toppform

 
Yesbox så är det, Alix är i toppform i alla fall fysiskt sen så kanske han behöver över mycket mer men det är ju en annan sak, han får nämligen inte tävla ännu. Jag tror att han måste vara minst 18 månader för att få tävla Agility.
 
Bilderna tog jag för några dagar sedan när mina föräldrar skulle träna Alix och Samo lite grann och eftersom jag inte hade något speciellt för mig och var väldigt rastlös så tänkte jag, ja varför inte hänga med och fota lite.
4
Elfina ♥

duktig och fin vovvse!! din/familjens?

Svar: Visst är han, ja en av familjens :)
simonpixel.webblogg.se

Författardrömmar

Härliga bilder och fin hund :) Vad är det för ras?

Svar: Tack så mycket! Det är en Australian Kelpie :)
simonpixel.webblogg.se

emma

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Julia Dahlström

Fin blogg! :D Kolla gärna in min <3

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar