Canon 7D Firmware 2.0!

Bild & ljudkvalitén på grund av en mindre bra kamera...
 
Nu så har uppdateringen kommit som alla Canon 7D ägare har väntat på. Firmware 2.0.0! Det har varit väligt spännande idag att få ha provat en massa nya inställningar som är från kameramodeller som Canon 60D, 5D mark III och 1D X.
 
För er som knappt hör vad jag säger i videon vilket jag förstår för den kameran jag filmade med är verkligen kass, men i alla fall så kan jag sammanfatta mina 3 favorituppdateringar.
 
1. Större bildbuffert, 2. Bättre ljudinställningar och 3. Inget lagg när man zoomar in på bilder och tittar på dem i detalj med joysticken.
1
erika

Hur gör man för att få firewaren till kameran? :)

Svar: Enklast är nog att man laddar ner Firmwaren från Canons hemsida och följer instruktionerna som man får med i en pdf-fil :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar