CD - droppar

 
 
Det bästa med att föräldrarna är borta över helgen är att man kan laga mat. lyssna på musik och till och med fotografera när man vill t.e.x på natten när de flesta vill sova. Så det var vad jag hade för mig klockan 23.00-01.00 på natten.
 
Sist jag fotograferade droppar på cd-skivor så använde jag makrogluggen och fotade några få droppar men den här gången så ville jag testa att fotografera helheten och det gick ganska bra det också. Det är i varje fall väldigt roligt att exprimentera med ljuset på olika sätt.
 
Fast jag vet inte vilken bakgrund som blev snyggast av svart eller vit? hmm....
2
erika

Vilka kreativa bilder! :D svårt och säga faktiskt, båda bakgrunderna ger var sin känsla. ^-^

Svar: Tack! :)
Ja som sagt, inte lätt att välja hehe :)
simonpixel.webblogg.se

Elin

Vilka fina bilder, hur har du gjort? Kan du inte visa BTS?
Jag tycker nog den med svart bakgrund är finast :) MVH Elin

Svar: Tack så mycket! Jo jag kanske skulle kunna visa bts nån dag. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar