Ett annat perspektiv

 
Idag så ville jag testa att se saker och ting från ett annat perspektiv än vad man vanligtvis brukar göra och jag gillar speciellt den sista bilden för ett sådant slags perspektiv tror jag aldrig att jag har fångat på bild förut.
 
Det är inte heller världens lättaste sak att befinna sig på marknivå och fotografera motiv som bara är millimeter stora plus att de är snabba och vill gärna klättar på en själv hellre än på marken men efter många försök och många knäppta bilder så kom man hem med några bra ändå.
12
Josefine

Du tar verkligen underbart fina bilder, älskar verkligen alla du tar! Vad använder du dig av för kamera och objektiv?

Svar: Åh tusen tack! För just dessa bilder har jag använt Canon 7D och Tamron 90mm f/2.8. Mer om min utrustning kan du läsa här -> http://simonpixel.webblogg.se/2010/october/min-kamerautrustning.html
simonpixel.webblogg.se

Annika

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Mie

Hej! Jag försöker utvecklas inom foto och har lagt upp två nya bilder på bloggen. Du som är så duktig på det här med fotografering kanske skulle kunna kolla in och säga ett par ord om bilderna? Tack på förhand!

Svar: Visst kan jag göra det! =)
simonpixel.webblogg.se

ElinsPhoto

Vilka läckra bilder på myror, små och snabba rackare!
Tack så mycket för kommentaren hos mig!

Becka [fotoblogg]

Åh älskar verkligen det otroligt korta skärpedjupet i bilderna! :)

Svar: Tackar! Ja det är härligt ibland med kort skärpedjup :)
simonpixel.webblogg.se

thinki.se

Tänk att fånga in myror så bra på bild! Jag är impad! IGEN!

Svar: Tack så mycket! Ja det var inte lätt hehe :)
simonpixel.webblogg.se

qat

Helt otroligt vackra bilder! Är galet imponerad! :D

Jag skulle vilja dela med mig av dessa myr-bilder på Facebook och min blogg... Hur gör jag då?

qat

Sv: Åh det vore underbart! :D

Tack så otroligt mycket!

Linn

gud vilka coola bilder :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

ann-sofie

wow, jag är imponerad! riktigt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Enander

Fina bilder du har!! Du är verkligen jätteduktig! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Karolina

nej vad fräckt! snyggt :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar