Klubbmästerskap - Nybro BK

 
Igår kväll var jag på Nybro BK's klubbmästerskap och fotograferade lite när mina föräldrar tävlade med SamoZito och Izo. Det var väldigt länge sen som jag fotade agility men det har ju sin förklaring, för det första så är jag ganska trött på den sporten då det är det enda min familj pratar om hela tiden och under hela min uppväxt har man varit på några hundratals tävlingar och det är inte så roligt att sitta från klockan sex på morgonen till klockan nio på kvällen och vänta tills alla tävlande är klara.
 
För det andra så har det blivit att jag har fått vara hemma och passa de andra hundarna som dem inte tävlar med längre. Ibland är de borta flera dagar om de ska till t.e.x skåne. Men sen jag började fota allt mer så har det blivit lite roligare att vara på tävlingarna då man faktiskt gör något och inte bara sitter och glor.
 
Det är verkligen inte lätt heller att fota den här sporten, först och främst så går det ju undan sen ska man tänka på alla andra element som spelar stor roll i en bild, det svåraste är nog att få en ren bakgrund, det är näst intill omöjligt om man inte väljer att bara fota ett hinder.
7
aina [fotoblogg]

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

F O T O S B

Ha en super bra kväll! :D

Svar: Tack detsamma! :)
simonpixel.webblogg.se

Rebecka - Fotoblogg

Åå gud vad söta :D
Skrev inte du ett inlägg om ett eller två fotoforum en gång för ett tag sedan? Vad var det för forum, och rekomenderar du dom fortfarande? :)

Svar: Du tänker nog på det inlägget där jag tipsade om två fotosidor för inspiration och ladda upp bilder, men det är inga speciella fotoforum direkt, annars så tror jag att en av sidorna jag tipsade om har ett forum men att det inte fanns så mycket där.
Inlägget jag skrev - http://simonpixel.webblogg.se/2012/june/tips-2-av-varldens-basta-fotosidor.html

Fotosidan.se har en del inlägg i deras forum.
simonpixel.webblogg.se

Rebecka - Fotoblogg

sv: jaha okej :), men tack!

Svar: Det var så lite så :)
simonpixel.webblogg.se

Tborgs Photography

Nej men åh vilka fina bilder! Söta vovvar :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Malin

Vilka härliga bilder!!!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Himla fina bilder, speciellt den första! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar