Minikräftskiva

 
Den här helgen så är min familj i Skåne och tävlar och jag är hemma själv med de andra hundarna så jag tänkte passa på att förfira kräftsäsongen lite smått så det fick bli en liten minikräfskiva med kräftor och lite annat smått och gott tilltugg.
 
Nu ikväll sitter jag och funderar lite på om jag skulle ta och göra någon video fast ingen traditionell vblogg utan min tanke var att göra en video om Camera Raw eller "hur jag rensar och arkiverar bilder". Fast som alltid så är det ju ingen mening att göra en video om det inte finns något intresse för det och jag funderar än så länge bara på det så jag lovar inget.
 
Är det nån som är intresserad av att jag gör en Camera Raw-video eller det andra jag skrev?
2
Thildas Life ♥

Åh! Det där såg ju inte alls gott ut! ;)

Svar: haha =)
simonpixel.webblogg.se

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Muums, kräftor:D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar