Njuter i solen

 
Jag sitter just nu och njuter i solen med en kopp kaffe och kameran, kan det bli mycket bättre? Härligt är det i alla fall och medan jag dricker mitt kaffe kan jag fundera lite på vad jag ska fotografera här näst. Det kanske blir att gå en sväng och se vilka motiv som kommer i min väg.
 
Hoppas ni också har härligt väder!
4
Rebecca Önhult

Okej, har läst lite om 60D och dom flesta verkar vara nöjda med den. Hade tänkt byta upp mig lite men en 7D verkar tyvärr lite för komplicerad..

Svar: Ja 60D är nog en suverän kamera, har en kompis som har en sådan och hon är mycket nöjd med sin. :)
simonpixel.webblogg.se

thinki.se

Göttans

corny

Gött med fint väder :)

Svar: Åhja! =)
simonpixel.webblogg.se

ishockeybilder.se

Skarpa bilder !

www.ishockeybilder.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar