Så trött på den där kossan!

 
Jag är så himla trött på den där kossan som dyker upp överallt när man försöker gå in på bloggar som finns på Blogg Esse. Jag vet också att det är många som håller med mig om detta, frågan är bara när de ska fixa det.
 
Det är väldigt tröttsamt när man ska försöka kommentera andras inlägg som man tycker är intressanta men då går inte det och man uppdaterar sidan flera gånger om men det funkar inte heller, det tog mig tre dagar för att lyckas kommentera ett inlägg förut så ofta blir det att man struntar i att kommentera då, inte kul alls.
 
Nästa gång Blogg Esse ska göra några uppdatering så kan jag tipsa om att eventuellt göra en beta och se till att alla buggar är fixade innan man släpper alla nya funktioner. Hoppas vi slipper se kossan i framtiden!
13
Daniel

ohh ja, det är ett antal personer som mailat och sagt att dom inte kunde kommentera. Så det vore intressant att veta hur många kommentarer som försvunnit i kohagen...

Svar: Ja vem vet det kanske är en hel del kommentarer som faller bort :(
simonpixel.webblogg.se

Lennart Pettersson

Byt till blogspot.com

Svar: Nej tycker inte om blogspot, har faktiskt aldrig sett någon blogspot-blogg som har en vettig design plus att det ägs av Blogger och då kan man lika gärna skaffa en blogg på Googleplus som antagligen är 100ggr bättre. :)
simonpixel.webblogg.se

Rebecka - Fotoblogg

Jag hållet helt med! Det är så SJUKT frustrerande!

Svar: Ja man vill ju både kommentera andras bloggar och själv få kommentarer utan att man ska behöva tjafsa med kossan hela tiden :)
simonpixel.webblogg.se

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Instämmer helt och fullt i det där, man får ett mindre sammanbrott tillslut.. :/

Svar: Jo det är inte kul alls :(
simonpixel.webblogg.se

Rebecca Candevi

Nu är veckansblogg-tävlingen avslutad. Gå in på bloggen för att se om det var du! Om du inte vann så behöver du inte vara ledsen för det, det startas en ny tävling senare. Kramar!


p.s. : Jag har skrivit till blogg.se om det här, får ju upp den där kossan även när jag ska skriva inlägg och ladda upp bilder m.m., men förhoppningsvis jobbar det väll med problemet :)

Svar: Okej ska in och kika :)
Jo den dyker upp överallt hehe, hoppas att de jobbar på att. :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia - Foto&Musik

SV: Tack så mycket Simon! :)

Anonym

Håller med, det är så sjukt irriterande!

jess

håller med!!

Linnea

Jag håller med dig, det är grymt störande när den där dyker upp. Men annars gillar jag den nya versionen eftersom mina problem med kategorisering av vissa inlägg faller bort för man kan ju ha flera kategorier i samma inlägg, vilket jag tycker är toppen :)

Svar: Den nya versionen är konstigt nog helt meningslös för min del, kan inte användar taggar eller välja flera kategorier, skumt är det.
simonpixel.webblogg.se

Enander

Håller helt och håller med!! Hatar rent ut sagt den där kossan.. Precis som du skrev, varför fixa dom inte den nya designen helt så den funkar innan dom släppte den.. dåligt tycker jag!!

Svar: Ja precis eller i alla fall en testversion så de kunde förutsätta problemen, men vet ju inte riktigt vad de har för problem, hoppas bara på att det fixas snart.
simonpixel.webblogg.se

Författardrömmar

Håller med, det är väldigt irriterande. Hoppas de gör nåt åt det snart.

Svar: Ja hoppas jag med.
simonpixel.webblogg.se

OddMolly

Åhh håller verlkligen med, var nära på att slå sönder min nya fina dator..haha. Under en period kunde jag inte komma in på min egen blogg på flera dagar!

Svar: Haha tur att du inte slog sönder den då :)
simonpixel.webblogg.se

Elfina ♥

håller med totalt.. ett slag för det! nästa gång dem gör om

Svar: Ajemen! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar