Tar det lugnt...

 
Ja så här kunde det se ut för några dagar sedan. Sol och härligt väder så man kunde sitta ute med datorn och kolla runt lite på internet medan man åt men idag är det helt tvärtom. Det är nämligen jättedåligt väder plus att jag inte alls är sugen på att göra någoting alls eftersom jag har blivit sjuk och har väldigt konstiga syntom.
 
Ont i örat, svalget och halsen och allt bara på höger sida, det som är ännu konstigare är att mamma har fått exakt samma sak. Jag lästr en lite roliga sak på ett medicinforum med, att det är inte för ens man har ont i svalget som man förstår hur många gånger man sväljer saliv på en dag d.v.s sjukt många gånger och det gör så ont. Så jag försöker bara ta det lugnt och göra klart ett illustrationsjobb som jag har.
 
Som ni ser på bild två så tjatade och gnällde Zigo väldigt mycket för han var också sugen på sallad tydligen haha, men ni som har rasen "Sheltie" förstår nog precis, de är ganska kända för att vara gnälliga.
1
Linnéa ♥

Sv: Tacktack! Något grodvinkel & lägdan bak vart sne, men ponnyn ser fin ut iallefall c:

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar