Fråga - Vilka slags tips?

 
Hallå på er, alla kära läsare! Idag har jag en fråga till er, eller en fråga det blir nog en följd av frågor faktiskt, så här kommer dem!
 
Är ni intresserade av fler tips-inlägg och i sådana fall, vilka slags tips? Är det fotograferingstips eller redigeringstips och vilket format på tipsen tycker ni är bäst? Bilder och text eller videos? Har ni några önskemål på inlägg?
 
Kommentera gärna vad ni tycker, era åsikter betyder mycket!
7
bella

Hej! Superfin blogg. Älskar den!
Och har du lust och tid kan du väl kolla min också och kanske kommentera? :D

Svar: Åh tack så mycket! Ja visst kan jag ta mig en titt. :)
simonpixel.webblogg.se

Alice Gustafsson

Mer tips! Jag skulle villa ha tips på mer manuellt och grunderna. Är fortfarande nybörjare :( Vill så gärna lära mig mer!

Vilken form? Spelar ingen roll! :D

Svar: Jo det kanske jag skulle kunna tipsa mer om, har du läst mina inlägg på läsvärt? Grunderna del 1 & 2? :)
Tack för din kommentar! :)
simonpixel.webblogg.se

Sara

jag uppskattar en blandning utav allt men mest olika tekniker/tips om hur man får till bättre bilder :)

Svar: Okej, tack för din kommentar! :)
simonpixel.webblogg.se

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :)) Dom är äkta, står det i inlägget också :P

Svar: Ja där över bilden stod det, jag missade det.^^
simonpixel.webblogg.se

Style & Photo by Semlan

sv; Åh tack så mkt! :D

erika

Jag tycker det vore roligt med nått video tips. :) Kanske berätta om egna erfarenheter när du filmade musikvideona för dina vänner. :)

Svar: Låter som en bra grej, men det är mer som än videoblogg än ett tips då och jag har bara filmat ca 2-3 ggr så vet inte om jag har såpass mycket erfarenheter hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

mia

Fler redigeringstips! Gärna videos :)

http://wildvine.devote.se

Svar: Det får bli en sak som jag ska försöka bättra mig på år 2013 :) Tack för din kommentar!
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar