Jag fick en liten idé

 
Ikväll så fick jag allt en liten idé när jag såg att föräldrarna hade köpt nya reflexer till hundarna som det var diodljus i. Jag tänkte att jag skulle experimentera lite med ljusmålningstekniker, men tyvärr så gick den fotograferingen åt skogen eftersom jag alltid har turen med mig "ironi".
 
Det spelar verkligen ingen roll om det är vår, sommar, höst eller vinter, dag eller natt. För så fort jag tänker "det vore kul att gå ut och fota lite" så tar det bara 5 minuter och så börjar det regna, så var det även ikväll haha asså det är ju vinter, det ska ju inte regna nu. Men jaja jag får testa det någon annan dag helt enkelt, imorgon är det ju nyår, blir nog förmodligen att fira med släkten.
1
Anonym

Ibland är det så men det kommer andra dagar

Svar: Ajemen, jag får ta och testa det någon annan gång. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar