Colorful drops



Idag har jag fotograferat något typiskt för alla som håller på med fotografering. Ja det är ett måste helt enkelt! Jag kommer ihåg när jag började seriöst med fotografering och då var detta den mest extrema modeflugan att som fanns inom foto, verkligen alla hade bilder på vattendroppar på en cd-skiva, nu ser man det då och då men jag hade aldrig gjort det innan, tills idag då.
8
Linnea (FOTO)

Sv: Tack så mycket

Matilda

Bilderna var alla riktigt fina men min favorit är nog ändå den första bilden! Macro när det är som bäst :)

Erika

Coola bilder :) Måste också prova det där!

Ninni

vackert

Tomas Jonsson

Snyggt! Riktigt snyggt!

erika

Wow.. Ser ju jätteintressant ut! ^-^ Haha, jag hade inte ens tänkt på att man kan fota vattendroppar på Cd-skiva. Kanske nått man borde testa nu... ;D

TIDSTJUVEN

Så snygga dina bilder blev! :) Jag håller med dig om att det är ett väldigt populärt motiv det där med vattendroppar på en CD-skiva, men du fick det ändå att bli unikt. :D

LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt sjukt fina blev dem!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar