Fotopromenad i skogen



Lite bilder från idag när jag var ute en sväng och fotograferade lite men det var inget särskilt, jag var bara tvungen att fota av mig lite. Ni vet när man längtar efter det där ljudet när spegeln slår i kameran, då måste man ju bara ut och fota. =)
8
Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Ahaa :) vad är de för ras?

Aceline

Super snygga bilder!!

Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

aa oj de kunde jag inte gissat :D

Madde

åh, vilka vackra bilder:)

Emma, tjej 17 år

Hej! Vad använde du för utrustning till dessa bilder?

Kolla gärna mina bilder, kommentera gärna och ge gärna tips! =)

Vill gärna lära mig mer om fotografering! =)

erika

Åh, det är nästan en hemsk känsla när man känner i hela kroppen att man längtar efter att få fota nått. Som tur finns det oftast nått att fota! :) Fina bilder också! ^.^

Victoria

Fina bilder! Man kan ta kort nästan på det mesta och få det att se vackert eller intressant ut :)

isabel

jag älskar den sista bilden! super bra

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar