I en liten värld



Åh vad jag längtar till våren/sommaren! Redan nu, det lilla som jag har använt macroobjektivet så har jag märkt att om det hade varit lite bättre väder med lite mera liv så finns det verkligen en helt ny värld att upptäcka som man vanligtvis inte brukar se. Det ska bli spännande att fotografera små insekter men det är förmodligen ganska svårt också.

Vad tycker ni om första bildens format? Jag har nästan aldrig använt det på bloggen men ibland tycker jag faktiskt om det kvadratiska formatet.
5
Matilda

Jag tyckte också om det kvadratiska formatet till just den bilden, känns som att det passar väldigt bra. Du får lägga upp fler kvadratiska bilder, roligt med variation :)

Anna

sv: tack så jätte mycket =)

Dina natur bilder är jätte fina dem me!

Madde

vilka vackra bilder:)

TONYS FOTO .U.F.O.B.

Det märkt att du älskar att ta naturbilder :) Duktig är du också :) Har du fotad länge? :)

Emilia

Du är sjukt duktig på att fotografera :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar