Ice & water



De här bilderna tog jag igår vid en bäck, nära där jag bor och jag skrev ju igår att jag var nära på att plumsa i vattet. Innan har jag inte lyckats komma så nära vid den bäcken för det är så mycket terräng där men nu när det är så mycket snö så kan man komma förbi all buskage som var där innan.

Väl framme vid bäcken och när jag hade suttit på huk en stund och tagit några bilder så tänkte jag " vad nära jag kan komma bäcken nu, hmm var inte bäcken bredare innan?" Haha så visade det sig att jag stod/satt över halva bäcken där det då var is nu istället och precis när jag kom på det så gick isen igenom, men jag hade kängor på mig så det var lugnt. =)
8
linnéa - fotoblogg

Jättecoola bilder!

Johanna - Heminredning & pyssel

Riktigt snygga bilder!

Tess -Kervefors Foto & Media

SV: Varsågod Simon! :) Vilka vackra isbilder du tagit! :)

Johanna

härliga bilder, riktigt coola

Johanna

så lite så! allt bra?

Johanna

här är allt bra.

Line

sv; Tack så jätte mycket.Dom är oredigerade till och med!

Madde

haha, så det kan gå:)

VIlka vackra bilder du tog:D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar