Marina Devyatova



Jag blev klar med illustrationen idag men det tog allt sin lilla tid. Jag hann även med att göra några skoluppgifter och plugga till provet i religion som jag har imorgon.

Den här gången blev det ingen "vem ska det föreställa" för det hade ni med största sannolikhet aldrig kunnat gissa haha. Det ska föreställa Marina Devyatova, det hade ni gissat på va? I varje fall, det är en artist som jag hittade för två veckor sedan och även fast man inte förstår vad hon sjunger så är hennes röst väldigt vacker.

Jag fick kolla upp lyrics "låt-texterna" för att förstå innebörden av låtarna och här nedan kan ni lyssna på några av dem. Jag har översatt låttitlarna eftersom jag tror inte att många kan läsa kyrilliska bokstäver, det är ungefärlig översättning.

Favoritlåtar - Kalinka - Oh Mama - Just do not fall in love - Oh what I love you
2
i ♥ p h o t o - Tilda

Jättefin blogg! :)

ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

otroligt JÄVLA duktig är du! grym som fan! :)



för övrigt måste jag bara säga.. önska jag hade lika trevlig bloggdesign som din! får aldrig iordning på min :(



sv; ett fast 50 vill jag ha! om jag så ska kämpa som en liten gris :D tack för dina ord! Kram

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar