PF#17 Grågås



De här bilderna tog jag för några år sedan med min Canon 1000D + Canon 80-200mm. Det är tagna vid dämmet i Kalmar där det brukar finnas både de ena och de andra arterna.

Nu kanske ni undrar hur jag kunde komma så nära med bara 200mm-objektiv men jag stod faktiskt i ett utkikstorn och jag hade turen med mig när de flög över mig.
7
Madde

underbara bilder, riktigt bra skärpa med tanke på att de är i flyckten:)

Madde

sv:åh, tack så hemskt mycket:)

Jag förstärkte ångan/röken i photoshop och lade sedan över en smokebrush med 10% opacity över...är ej så nöjd med resultatet, men första gången så.



Oj, ja då blev det ju jätte bra bilder:D

Madde

sv:tack, värmer att höra:D

evelina

Vilka fina bilder du tar! :)

malin

Aaawesome'a bilder :D

Emelie

fina bilder!! :)

Tess -Kervefors Foto & Media

Verkligen fina bilder ;)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar