Red moss



Visste ni att man blir blöt när man ligger i snödrivor, det fick jag minsann lära mig igår haha. Jag ville få några bra bilder på dessa små växter och eftersom det var långt ner på marken så var jag helt enkelt tvungen att lägga mig, även för att få mer stabilitiet än att sitta på huk och försöka få till en bild medan man skakar kameran.

Är det någon som vet vad de röda små växterna heter egentligen? Man ser dem hela tiden om man kollar på macrobilder på internet men det är aldrig någon som har namngivit sina bilder då.
8
Solin (www.solinjamil.blogg.se)

Du är jätteduktig på att fota♥

Sv: Tack! Ja det är jättehärligt!:)

moa larsson

Jätte fina bilder! :)

Patricia♔

sv: Tack:)

ha en fin kväll!

Erika

Sv:

Ja, den var riktigt bra faktiskt! :)

E L I N - aphotostory

SV: tack så mycket, vad glad jag blir!

erika

Jättesnygga bilder! :) Ger mig sån inspiration att fota macro! Du kan verkligen det där. :)

Madde

vilka vackra bilder:)

erika

SV: Vad roligt! :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar