Tulpaner



För några dagar sedan när jag kom hem från skolan så fick jag se dessa tulpaner som stod på bordet och jag hann knappt lägga ifrån mig mina skolsaker innan jag var framme och fotograferade blommorna, för vi hade några andra blommor för ett tag sen men dem hann jag aldrig att fota eftersom de vissnade så snabbt så då tänkte jag att de här ska inte få vissna för mig innan jag har hunnit ta minst en bild.

Aj aj Simon du bryter mot reglerna! Haha reglerna säger att man ska fotografera en blomma som alla andra motiv, alltså i samma höjd som motivet är och inte uppifrån eller underifrån. Men när man kan reglerna så bryter man mot dem annars blir det inte kul ju och jag tyckte faktiskt att sista bilden blev bäst. :)
3
Linda

gud vilken fin hund du har :)

elin

fina bilder!

Saaera [Fotografering]

SV: Tack! Detsamma, bilden i mitten är ju superfin:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar