HDR Under lektionsrasten



Idag på eftermiddagen så hade jag Multimedia B i skolan och på 20 minuters rasten hade jag tråkigt och när jag satt med kameran i handen och kollade lite inställningar så kom jag på att det var väldigt länge sen jag tog några hdr-bilder, förvisso så håller jag ju på med det på lektionen men det är ju i rörlig bild så nu tog jag några stillbilder istället.

Jag hade verkligen glömt hur roligt det är med hdr, både att fotografera och redigera men jag hade inget stativ med mig så det blev ju inte bästa kvalité, men ganska bra blev det.
15
OLIVIA - fotoblogg

Sv: Ungefär 5 minuter. :)

Madde

sv:Det var så bra illustrerat att det icke gick att missa att det var hon:D

Erika

Sv;

Tack! Glömde helt bort att nämna stativet faktiskt, hade de inte alls på tanken just då :)

Erika

Sv;

Får nog uppdatera det och skriva in att man kan använda stativ medans jag kommer ihåg det nu haha :)

Madde

självklart tycker jag det:) Så bra:D

Emma Roodla - Fotograf

Så lite så :)!

JW Photography ♥

går du på IT-media JB i kalmar? :D



svar: okej, ska kika :D

JW Photography ♥

svar: hehe okej^^ ja går it-media på JB i örebro :) den skolan suger. asså i örebro, jag lärde mig mer när jag praktiserade hos en fotograf i 3 dagar, än var jag lärt mig på 3 år ... och finns typ 3 bra lärare som märks är utbildade.. :/



Men jag är iaf glad, jag satsar fullt på min fotografering :)

Missy

Kollade igenom lite av dina bilder & måste säga att du är grymt duktig på att fotografera! :) Det här är nog bara ett av många besök på din blogg!

JW Photography ♥

svar: okej^^ Janej, jag tycker inte om jb, hade inte valt jb om ja visste att de var såhär. Menmen.. en termin kvar sen äre över. =)

JW Photography ♥

Svar: då jag är så extremt skoltrött så blir det inte att plugga vidare, kanske om några år. Men jag håller på att söka sommarjobb/extrajobb/jobb redan nu för att kanske ha någon chans.

Praktiserar på Coop nära så ska prata med chefen där om sommarjobb/anställning.



Du själv då?

JW Photography ♥

svar: jo de är väl det hehe :)

sally

Hjälp mig! skulle gärna vilja ha din åsikt, det tar bara en minut att slänga in en kommentar, tack! :D

http://sallyannie.blogg.se/2012/january/profilbilds-problem.html#comment

louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

Caroline

Sv: Tack :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar