PF#14 Ormvråk

Dessa två bilder togs för någon månad sedan när jag var ute och såg ett gäng fåglar som flög runt en större fågel och på långt håll så såg det bara ut som en kråka men när jag brände av några bilder så fick jag se att det var ett gäng mindre fåglar som var ganska arga på den här ormvråken.
8
daniella:)

Varsågod och tack själv!:) Härligt! Jo det är toppen med mig!

Händer ikväll då?:)

daniella:)

Trevligt trevligt!:)

Jag ska bara ta det lugnt, kanske se en film eller nåt:D

daniella:)

Yes! Taggad för att börja jobba då?:)

daniella:)

Amen jobba/gå i skolan:P

Daniella:)

Haha okej, startade året bra för dig då?:)

Daniella:)

Haha vad härligt!:) Jo mitt år startade bra! Nu längtar jag rejält till turkiet som jag ska vi i tre veckor i sommar!:D Sjukt nice!!

Daniella:)

Haha nej verkligen inte! Längtar så sjukt mycket!:)

SOCKERLOLLO

Sv; hej :) just nu så boostar jag bara bloggar... :) men har du andra bloggar du vill tipsa om / du vet vill bli tipsade hojta gärna till, eller länka vidare blogyou till folk :) men som sagt bara bloggar för tillfället får se om de utvecklas senare :) ha en fin dag!

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar