PF#15 Koltrast

Bild 1 - hane & bild 2 hona

För ca 3 veckor sedan skrev jag i ett inlägg att jag nästan alltid brukar få de bästa bilderna när jag precis ska packa ihop mina saker och bege mig hem och när jag tog bild 2 så var det verkligen så, men det slutade med att jag låg bland löven och leran för att vara i samma höjd som fågeln.
5
Amanda Landegren [Foto]

sv: Tack så mycket! Vad glad jag blir :)



Kram Amanda!

Julia

sv: Hahaha, nu fick du till det! Fan asså, gud vad sugen jag blev på kladdkaka nu...

Ella - e l l W i s b i l d & f o t o

Sv: Ja, svenska fjällen är verkligen makalöst vackert! :D

Sara

Jättefina bilder, den översta är så fin med det svarta mot det gröna!:)



Svar: Tack så jättemycket för din kommentar!:D Mm, tipsen var riktade speciellt till riktiga nybörjare som bara har en digitalkamera, alla har ju inte ens råd med en systemkamera men vill ändå fota, så jag försökte hitta på såna tips!:) Och du har rätt, många fastnar lätt i alla "fotoregler" och tror att man inte kan göra på annat sätt! Men man kan ju experimentera hur mycket som helst, allt blir inte lyckat, men ibland kan det bli riktigt bra!:)

Stefhanie

Vilka fina fågelbilder :)

Btw, vill du vara med i veckans blogg?

http://riewe.blogg.se/category/veckans-blogg.html

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar