Time lapse - multimedia b projekt



Jag har så sjukt ont i ryggen efter dagens "time lapse" fotografering. Varför då kanske ni undrar och det är eftersom det är tungt att bära runt med 15 kilo utrustning en längre tid haha. Det blev nog inte så bra som jag egentligen hade velat men man kan ju inte göra så mycket åt vädre, jag får helt enkelt se imorgon på Multimedia B lektionen hur det blev.
4
Sara

Oj, undrar hur det blev?:)



Svar: Det har du alldeles rätt i!:D

Stefhanie

Sv: Va skoj:)

Drar en vinnare till slutet av veckan!

Julia

gullig blogg! hur mår du då?

KRAMAR!:D

Sara

Svar: Mm, men hoppas det blir bra då!:) Ja jag har prövat göra en time lapse film där man ser hur krokusar öppnar sig på morgonen och stänger sig till kvällen, och då hade jag kameran på typ hela dagen och ändå blev filmsnutten bara några sekunder!:P Så det är ganska tidskrävande!:)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar