addicted to water

 
Dagens rubrik kom jag på nu idag med tanke på vädret, satan vad hett! Mellan 28-30 grader har temperaturmätaren stått på hela dagen, den är nästa lite för varmt för att orka fotografera en längre tid utomhus, i alla fall utan att få svalka sig.
 
Nu ikväll ska jag ta och cykla en bit och prova/experimentera lite med det amerikanska formatet NTSC så det kanske kommer en liten super slowmotion "twixtorfilm" i framtiden. 
4
Michelle -Foto&Vardag-

Grymt vackra bilder!! :D Såg att du tävlade hos Malin Karlström (http://mkarlstrom.blogg.se) och måste bara säga att jag var tvungen att rösta på dig.. En otroligt vacker bild du hade där! :D Hoppas du vinner!

Svar: Åh tack så mycket och tack för att du röstade på min bild! :)
simonpixel.webblogg.se

Mikaela Martinsson

Sv: tack så mycket - vet inte om jag gillar färg eller den svartvita bäst! :)
Vilka fina bilder du tagit, kan du ge något tips om inställningar?

Svar: Tackar! :)
Det är lite svårt och ge generella tips om just inställningar då det kan skilja sig så mycket beroende på ljuset.
simonpixel.webblogg.se

Författardrömmar

Jättefina bilder! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Lisbom - Lisas Teckningar

Gud så fina bilder!

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar